Spalio 17 d., 18.30 val., Užliedžių laisvalaikio salėje vyks Protų kovų turnyras, skirtas Lietuvos valstybės 100-mečiui paminėti.
Tai Kauno rajono turnyro atkrintamosios kovos etapas, skirtas išrinkti stipriausią Užliedžių seniūnijos komandą. Nugalėtojų laukia rėmėjų dovanos ir Kauno r. mero taurė. Turnyro nugalėtojas dalyvus didžiajame finale, kuris vyks lapkričio 23 d. Karmėlavoje.
Norintys dalyvauti Protų mūšyje privalo registruotis iš anksto el. paštu info@uzliedziubc.lt ikis palio 15 dienos. Komandą gali sudaryti ne daugiau kaip 5 nariai. Registruojanti reikia nurodyti komandos pavadinimą, komandos kapitono vardą, pavardę ir telefono numerį.
Protų mūšio „Išlukštenk kietą riešutėlį: AR GERAI PAŽĮSTI SAVO VALSTYBĘ?”
TAISYKLĖS IR NUOSTATOS
1. Žaidimo VYKDYMO aprašymas
1.1. Protų mūšis „Išlukštenk kietą riešutėlį: ar gerai pažįsti savo valstybę?“ - tai intelektualių kovų žaidimas, skirtas Lietuvos valstybės 100-mečiui paminėti. Projekto tikslas: išrinkti vieną geriausią Kauno rajono komandą, kuri laimės protų mūšio globėjo Kauno rajono Mero taurę, medalius bei rėmėjų įstaigtą pagrindinį prizą. Protų mūšiai vyks šiuose Kauno rajono kultūros centruose (ar jiems priklausančiose laisvalaikio salėse): Ramučių, Babtų, Ežerėlio, Raudondvario, Samylų, Garliavos ir Vilkijos, kurie formuos komandas iš savo seniūnijų gyventojų.
Vienos atkrintamosios varžybos vyks vienoje iš Kauno rajono gimnazijų, taip pat vienos atkrintamosios varžybos bus organizuojamos tarp Kauno rajono TAU fakultetų komandų.
1.2. Žaidimas susideda iš atkrintamųjų varžybų (prasidėsiančių spalio 5 d. Ir pasibaigsiančių lapkričio 15 d.) ir didžiojo finalo (vyksiančio lapkričio 23 d.) (finalo data gali būti keičiama).
1.3. Finalas vyks Karmėlavoje, kavinėje „Tigrasa“. Žaidėjų amžius neribojamas. Žaidimas skirtas prisiminti Lietuvos istoriją, geografiją, įžymias asmenybes, kultūrinius bei kitus valstybei svarbius faktus.
2. Žaidimo struktūra
2.1. Žaidimą sudaro keturi turai (po dešimt klausimų) atkrintamųjų kovų metu ir keturi turai (po dešimt klausimų) finalo metu.
2.2. Pirmas turas bus sudarytas iš klausimų apie Lietuvos istoriją, antrąjį turą sudarys bendrieji klausimai, trečiasis turas – apie Lietuvos geografiją “Haiku” pavidalu, ketvirtasis turas skirtas žymioms Lietuvos asmenybėms. Visi žaidimo klausimai yra skirti paminėti Lietuvos valstybės 100-metį.
2.3. Po klausimo perskaitymo į jį atsakyti yra skiriama viena minutė. Jos vidurį ir pabaigą skelbs gongas;
2.4. Po kiekvieno turo yra skiriama papildoma viena minutė savo atsakymų peržiūrai ir kita minutė atsakymų lapelių atidavimui vedėjui;
2.5. Vienas klausimas yra įvertinamas vienu tašku. Atsakymus vertina žaidimo organizatoriai;
2.6. Jeigu žaidimo metu dvi ar daugiau komandų surenka vienodą taškų skaičių, norint išsiaiškinti žaidimo nugalėtojus, bus skelbiamas papildomas turas su trimis bendriniais klausimais apie Lietuvą. Į šį turą yra deleguojamas komandos kapitonas, kuris į klausimus turi atsakyti vienas.
3. Žaidėjų registracija
3.1. Komandos turi būti sudarytos iš 4-5 asmenų. Jeigu komandos surenka mažesnę grupę žaidėjų – tai yra jų atsakomybė ir jokių pretenzijų dėl žaidėjų skaičiaus organizatoriai nepriisima;
3.2. Registruojantis reikia nurodyti komandos pavadinimą ir komandos kapitono vardą, pavardę bei telefono numerį;
3.3. Registruotis reikia kultūros centro nurodytais kontaktais: el. paštu info@uzliedziubc.lt;
3.4. Registruotis reikia likus savaitei iki suplanuoto žaidimo kultūros centre.
4. Klausimų pateikimas
4.1. Klausimai pateikiami šia tvarka:
1. Vedėjas perskaito klausimą.
2. Klausimo pabaigoje yra paleidžiamas vienos minutės laikmatis. Iki minutės pabaigos komandos turi galimybę tartis ir tada atsakyti į klausimą arba, žinant atsakymą, galima atsakyti nelaukiant nustatyto laiko pabaigos.
3. Klausimo atsakymą būtina pažymėti raštu nurodytoje vietoje.
4. Vieno turo metu pateikiami 10 klausimų.
5. Po paskutinio turo klausimo komandoms suteikiama dar viena papildoma minutė diskusijoms. Pasibaigus jai, komandos per dar vieną minutę privalo atiduoti savo atsakymus. Vėluojančios tai padaryti komandos gali būti įspėjamos, o jeigu situaciją pasikartoja - baudžiamos baudos taškais.
6. Atsakius į visus klausimus, komandų dalyvių atsakymai, pažymėti pateiktuose lapeliuose, perduodami renginio vedėjui.
7. Turo pabaigoje renginio vedėjas pristato teisingus turo atsakymus. Po to paskelbiami komandų rezultatai.
8. Tuomet prasideda kitas turas, kuris vyksta tokia pat tvarka, kuri aprašyta aukščiau.
9. Atkrintamųjų ir finalinių varžybų metu rengiami 4 turai, kurių metu užduodama po 10 klausimų.
10. Renginio pabaigoje susumuojama visų turų kiekvienos komandos taškų suma ir išrenkama laimėjusi komanda. Jeigu atsitinka taip, kad dvi arba kelios komandos surenka tiek pat taškų ir predentuoja į vietą finale, skelbiamas papildomas turas ir jo dėka išrenkama viena komanda. Ta pati tvarka galioja ir finale, kur papildomo turo metu išrenkamas vienas nugalėtojas.
4.2. Po atsakymų paskelbimo bet kuri komanda turi teisę apeliuoti dėl klausimo korektiškumo. Apeliacijos privalo būti žaidimo metu ir bus išnagrinėtos taip, kad jų teigiamas ar neigiamas verdiktas būtų privalomas visoms komandoms. Apeliacijos gali būti teikiamos iš karto po atsakymų paskelbimo, taip pat po vertinimų paskelbimo. Po antro turo teikti apeliacijas dėl pirmo turo klausimų galimybės nėra ir t. t.
5. Žaidėjų pareigos ir teisės
5.1. Galima tartis tik su savo komandos žaidėjais. Negalima žaidimo metu kalbėtis, susirašinėti ar kitaip bendrauti su nedalyvaujančiais asmenimis bei žiūrovais.
5.2. Draudžiama naudotis ryšio ir kitomis informacijos kaupimo priemonėmis: knygomis, išankstiniais užrašais, mobiliaisiais įrenginiais, interneto prieiga ir kt.
5.3. Draudžiama trukdyti varžovams tartis, atsakinėti ir atlikti kitus veiksmus, nurodytus taisyklėse.
5.4. Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti ar keisti žaidimo taisykles.
Visos teisės saugomos Užliedžiai, UBC @ 2015 web sprendimas: Aitera
Užliedžių bendruomenės centras